
Edyta Dembińska
manager marki własnej
Piotr i Paweł SA
Posiada blisko 20 letnie doświadczenie w handlu detalicznym. Pracowała w sieciach Selgros i Intermarche, gdzie przez kilka lat zarządzała kategoriami świeżymi tym również markami własnymi. Od ponad 2 lat odpowiada za markę własną w sieci Piotr i Paweł. Współpracuje również z GHPL Plus przy wdrażaniu na rynek produktów marki Lubię dostępnych w takich sieciach jak: Piotr i Paweł, Topaz, Spar i Bać-Pol.
Bierze udział w sesjach:
-
Opakowanie tworzy produkt – formy komunikacji i budowania relacji z konsumentami
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIOpakowanie tworzy produkt – formy komunikacji i budowania relacji z konsumentami
- Trendy na rynku opakowań: innowacyjne materiały, personalizowane treści, ekologia i convenience
- Opakowanie jako obietnica jakości i wartości marki
- Etykieta – od informacji do promocji
- Rynek produktów premium szuka najlepszego surowca i designu
- Regulacje prawne: znak towarowy, wzór przemysłowy, patent
-
Handel stoi marką własną - perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIHandel stoi marką własną - perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców
- Strategia rozwijania marek własnych zintegrowana ze strategią sieci
- Wizerunkowy majstersztyk – jakie zadania stoją przed produktami marki własnej
- Marka sieci gwarantem jakości private labels
- Marka własna odpowiada na trendy: prozdrowotny, convenience, premium
- Krótka półka – jak pogodzić interesy sieci i producentów brandów