Grzegorz Cielecki
dyrektor zarządzający
Grupa VIRTU
Dyrektor Zarządzający Grupy VIRTU. W ciągu ponad 15 letniej pracy zawodowej nadzorował oraz wdrażał wiele innowacyjnych projektów, które z powodzeniem zostały przyjęte przez rynek i cieszą się dużym zainteresowaniem konsumentów. Dotychczas współpracował min. z Unilever Polska Sp. z o.o., ZPM Biernacki Sp. z o.o., a od kilku lat ściśle związany z rozwojem Grupy VIRTU.
Jako Dyrektor Zarządzający realizuje proces udoskonalania produktów, rozwoju strategii firmy oraz wdrażania nowych innowacyjnych rozwiązań min. opracował przemysłową metodę gotowania Sous-vide, którą VIRTU realizuje jako jedyni w kraju.
W związku ze ściśle realizowaną strategią VIRTU w styczniu 2018 r. otworzy największy zakład produkcyjny w swojej branży.
Bierze udział w sesjach:
-
Innowacje i technologie w służbie sprzedaży FMCG
- Jak realizować cele sprzedażowe – nowe metody pozyskania klientów i budowania wzrostu sprzedaży
- Nowe wyzwania menedżera: zarządzanie wieloma kanałami sprzedaży, wykorzystanie narzędzi e-commerce
- Dopasować ofertę do klienta – technologie pomagają tworzyć spersonalizowaną ofertę
- Aplikacje w służbie zwiększania lojalności i generowania ruchu klientów
- Ograniczanie strat w łańcuchu dostaw i optymalizacja procesów logistycznych
- Wsparcie procesów sprzedażowych – systemy IT i outsourcing usług
-
Handel stoi marką własną - perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIHandel stoi marką własną - perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców
- Strategia rozwijania marek własnych zintegrowana ze strategią sieci
- Wizerunkowy majstersztyk – jakie zadania stoją przed produktami marki własnej
- Marka sieci gwarantem jakości private labels
- Marka własna odpowiada na trendy: prozdrowotny, convenience, premium
- Krótka półka – jak pogodzić interesy sieci i producentów brandów