
Jakub Bierzyński
założyciel, CEO
OMD
Prezes domu mediowego OMD, a także jeden z założycieli SMG/KRC Poland (dziś Millward Brawn), największej w Polsce agencji badań rynkowych. Socjolog, przedsiębiorca, inwestor, publicysta, komentator rynku mediów i aktualnych kwestii społecznych.
Otrzymał liczne nagrody i wyróżnienia rynku reklamy między innymi „Lidera 10-lecia rynku reklamy” przyznany przez miesięcznik Businessman. Juror w międzynarodowych konkursach reklamowych: Goldendrum 2005 w Portoroż, Dubai Lynx 2008 i Mixx Awards Europe 2016. Laureat 5 wyróżnień i nagrody głównej Złotego Lwa w Międzynarodowym Konkursie Reklamowym w Cannes.
Jest fundatorem Fundacji dla dzieci i młodzieży Kółko Graniaste.
Jakub Bierzyński ukończył Uniwersytet Warszawski, Wydział Socjologii. Pracował jako asystent nauczając statystyki, metodologii badań społecznych, analiz komputerowych i metod badań rynkowych (1990 – 1992). Stypendysta Fullbrighta na Univesity of California Berkeley.
Bierze udział w sesjach:
-
Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCINowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu
- Kucharze i celebryci – jak znana twarz wpływa na postrzeganie produktu
- Bloger kulinarny znaczy więcej niż puchary – siła opinii
- Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest miejscami pierwszego kontaktu z konsumentem. Sztuka budowania relacji w social media
- Coraz bliżej konsumenta – nowe pomysły na promocję marek i budowę nawyków konsumenckich
- Tworzenie legendy zamiast marki, pozyskiwanie fanów w miejsce klientów