
Michał Gontarz
dyrektor zakupów
Jeronimo Martins Polska SA
Michał Gontarz, Dyrektor Zakupów odpowiedzialny za ofertę produktów spożywczych marki własnej sieci Biedronka od czerwca 2016 r. Związany z firmą Jeronimo Martins Polska od 10 lat. Ukończył Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Kellogg School of Management w Stanach Zjednoczonych.
Bierze udział w sesjach:
-
Handel stoi marką własną - perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIHandel stoi marką własną - perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców
- Strategia rozwijania marek własnych zintegrowana ze strategią sieci
- Wizerunkowy majstersztyk – jakie zadania stoją przed produktami marki własnej
- Marka sieci gwarantem jakości private labels
- Marka własna odpowiada na trendy: prozdrowotny, convenience, premium
- Krótka półka – jak pogodzić interesy sieci i producentów brandów