
Natalia Hatalska
założycielka
Infuture Hatalska Foresight Institute
Analityczka, badaczka, trendwacherka, CEO Infuture hatalska foresight institute. Jedna z najbardziej wpływowych i uznanych ekspertek zajmujacych się poszukiwaniem i prognozowaniem nowych trendów w relacjach na styku rynek-marka-technologia-konsument. Członkini Rady Ekspertów Think Tank.* oraz Superbrands Polska.
Financial Times umieścił ją na liście New Europe 100, a Wysokie Obcasy uznały za jedną z 50 najbardziej wpływowych kobiet w naszym kraju. Kilka lat temu powołała jeden z czołowych w Polsce instytutów forecastingowych zajmujący się Badaniem nad Przyszłością. Futurolożka, nagrodzona Geek Girls Carrots Srebrną Marchewką za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami i Digital Shaper za wkład w rozwój gospodarki cyfrowej w Polsce. Autorka bestsellerowej bestsellerowej pozycji dotyczącej tematów niestandardowych kampanii reklamowych “Cząstki przyciągania” oraz “Far Future. Historia jutra”, książki przestawiającej wizje jedenastu obszarów naszego życia w odległej przyszłości.
Bierze udział w sesjach:
-
Rynek wobec trendów kulinarnych i prozdrowotnych: od żywności zdrowej, funkcjonalnej, do superfoods
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIRynek wobec trendów kulinarnych i prozdrowotnych: od żywności zdrowej, funkcjonalnej, do superfoods
- Moda na gotowanie i zdrowe odżywianie zmienia rynek FMCG
- Odpowiedź producentów na trendy prozdrowotne: zmiana składu, opakowań, komunikacji
- Potencjał rynku żywności ekologicznej w Polce
- Nowe nisze – żywność funkcjonalna, dla sportowców, dla alergików – podbijają masowy rynek
- Superfoods – „nadżywność” czy skuteczny marketing?