
Przemysław Gostkiewicz
dyrektor ds. strategii i efektywności sprzedaży – Polska i Kraje Bałtyckie, Kraje Nordyckie oraz Kraje Wschodniej i Centralnej Europy, Dywizja Produktów Świeżych
Danone Sp. z o.o.
Posiada bogate, 20- letnie doświadczenie w obszarze zarządzania sprzedażą i marketingiem, które zdobywał na wielu rynkach europejskich. Swoją karierę w Danone rozpoczął w 1998 roku, jako Kierownik Obszaru Sprzedaży. Następnie zarządzał współpracą z kluczowymi klientami oraz marketingiem handlowym. Od 2004 odpowiadał za rozwój biznesu Danone w krajach bałtyckich. Trzy lata później wrócił do Polski obejmując rolę Dyrektora Działu Kluczowych Marek w ramach struktury, obejmującej zarządzanie markami i marketing handlowy. Następnie łączył rolę Dyrektora Marek z odpowiedzialnością za rynki krajów bałtyckich. Od 2011 odpowiadał za sprzedaż w Węgierskim oddziale Danone, a następnie zarządzał chorwackim oddziałem firmy. Dwa lata później objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży Danone w Polsce, a obecnie odpowiada za strategię i rozwój sprzedaży w ramach europejskiej struktury Danone, która obejmuje 13 krajów, w tym Polskę.
Bierze udział w sesjach:
-
Innowacje w branży mleczarskiej pod dyktando trendów rynkowych
- Na fali trendu prozdrowotnego – nowe strategie firm, produkty, innowacyjne kampanie
- Opłacalne nisze rynkowe: eko, convenience, produkty naturalne, regionalne, bez GMO, bez laktozy
- Marki własne – elastyczna reakcja na zmieniające się trendy
- Inwestycje proinnowacyjne: park maszynowy, produkty, logistyka, marketing
- Liderzy inwestują we frakcjonowanie białek mleka – perspektywy rozwoju segmentu
- Sytuacja cenowa na rynku mleka - wpływ na trendy konsumenckie i wybory zakupowe