
Radosław Kaczmarek
strategy director & partner
Melting Pot
Założyciel i partner w agencji strategicznej Melting Pot, zajmującej się doradztwem strategicznym, tworzeniem pozycjonowań i strategii dla marek, badań i analiz biznesowych oraz marketingowych.
W trakcie pracy w Melting Pot miał okazję przeprowadzić ponad 100 projektów consultingowych, strategicznych i badawczych dla różnych rynków oraz Klientów w Polsce i za granicą. Wielbiciel nowych technologii i rozwiązań, specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu strategii marki w kanałach cyfrowych / e-commerce. Specjalizuje się w rynku retail, spożywczym, finansowym. Zajmuje się także problematyką e-sportu i gamingu w kontekście promowania marek w świecie gier wideo.
Prowadzi szkolenia ze strategii marki, komunikacji, poszukiwania insightów konsumenckich, tworzenia briefów oraz obecności marki w kanale digital i e-commerce. Autor licznych publikacji na temat strategii marketingowych m.in. w nowymarketing.pl, Marketing w Praktyce. Komentator i ekspert dla portali: portalspożywczy.pl i dlahandlu.pl Absolwent Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Na co dzień pasjonat motoryzacji, gier komputerowych, wędkarstwa oraz zgłębiania tajników rynków finansowych.
Bierze udział w sesjach:
-
Pokolenie millenialisów, Henryków, XYZ - nowe style zakupowe konsumentów
- Tu i teraz – odpowiedzialnie, ekologicznie, ekonomicznie
- Niszowe czy globalne – czy młodzi konsumenci wiedzą, czego chcą?
- On the go i convenenice, czyli co millenialsi lubią najbardziej
- Pokolenie online – internet kształtuje nawyki i decyzje zakupowe
- Customer experience głównym obszarem konkurencyjności – zmonetyzować wartość dodaną
- Amazon i Uber redefiniują doświadczenia i oczekiwania klientów