Aleksandra Robaszkiewicz
PR & Communication Manager
Lidl Polska
Z Lidl Polska związana od 2013 r. Jako Head of Corporate Communications odpowiada za koordynowanie działań w obszarze komunikacji zewnętrznej, społecznej odpowiedzialności biznesu, komunikacji wewnętrznej oraz Social Media. Wcześniej zajmowała się działaniami PR dla jednostek sektora ochrony zdrowia. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
Bierze udział w sesjach:
-
Społeczna odpowiedzialność firm FMCG i sieci handlowych
- Biznes prowadzony etycznie i transparentnie - ideał nowoczesnej firmy
- Działania CSR budują zaangażowanie pracowników i zaufanie konsumentów
- Pracownik patrzy pracodawcy na ręce – inicjatywy wspierające pracowników i lokalne społeczności
- Droga produktu od pola do stołu – jak skontrolować jakość na każdym etapie produkcji?
- Wyższe standardy - bezpieczniejszy produkt w łańcuchu żywnościowym
- Inicjatywy detalistów: przeciwdziałania marnowaniu żywności, ograniczanie plastiku w opakowaniach