
Anna Sambor
wiceprezes zarządu
Bakalland SA
Dyrektor Marketingu Grupy Bakalland S.A., z firmą związana od 2013 roku.
Funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Bakalland SA, do której należy 9 marek oraz 10 odrębnych kategorii produktowych, pełni od września 2013 roku. Przed dołączeniem do Grupy Bakalland doświadczenie zdobyła pracując przez blisko 14 lat w międzynarodowym koncernie FMCG Unilever Polska piastując funkcję m.in. Category Marketing Managera. Pracowała również w polskich firmach – Bakoma jako Marketing Manager oraz Agros Nova pełniąc funkcję Brand Managera.
Jest autorką wielu innowacji, przyczyniających się do wzmacniania pozycji rynkowej marek, za które odpowiada.
Absolwentka Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach.
Bierze udział w sesjach:
-
Influencer, celebryta, trendsetter - czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIInfluencer, celebryta, trendsetter - czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?
- Social media inspirują, promują, hejtują: na straży dobrego, czyli walka z czarnym PR-em i mitami wokół polskich marek
- Celebryci i mikroinfluencerzy – jak wpływają na postrzeganie produktu
- Bloger znaczy więcej niż puchary – siła opinii
- Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest miejscami pierwszego kontaktu z konsumentem
- Coraz bliżej konsumenta – nowe pomysły na promocję marek i budowę nawyków konsumenckich
- Nie tylko millenialsi. Potrzeby grupy „silver generation” – jak wspierać marki zadowalające pokolenie 50+