Bierze udział w sesjach:
-
Influencer, celebryta, trendsetter - czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIInfluencer, celebryta, trendsetter - czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?
- Social media inspirują, promują, hejtują: na straży dobrego, czyli walka z czarnym PR-em i mitami wokół polskich marek
- Celebryci i mikroinfluencerzy – jak wpływają na postrzeganie produktu
- Bloger znaczy więcej niż puchary – siła opinii
- Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest miejscami pierwszego kontaktu z konsumentem
- Coraz bliżej konsumenta – nowe pomysły na promocję marek i budowę nawyków konsumenckich
- Nie tylko millenialsi. Potrzeby grupy „silver generation” – jak wspierać marki zadowalające pokolenie 50+
-
Rynek alkoholi - nowe przepisy, nowe trendy i nowi konsumenci
- Alkohole w wersji light – nowe oczekiwania konsumentów. Rynek gotowy na innowacje
- Polska wódka – wyzwania budowy naszej „dumy narodowej”
- Wino, cydry, niszowe browary – kto najbardziej skorzysta na trendach?
- Alkohol trudniej dostępny – pierwsze podsumowania skutków nowych przepisów