Maciej Szatkowski
Senior Manager
KPMG w Polsce
Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Przez ponad 20 lat pracował na stanowiskach kierowniczych lub zarządzał zespołami sprzedaży międzynarodowych producentów FMCG (m.in. Ferrero. Kratt Foods/Mondelez). W swojej karierze prowadził projekty dystrybucyjne (w tym van-selling) oraz projekty typu Route to Market dla ponad 200 osobowych organizacji sprzedażowych. Od 2016 r pracuje w KPMG, gdzie jest odpowiedzialny za projekty doradcze związane z obszarem sprzedaży dóbr konsumpcyjnych. W ostatnim czasie przeprowadził projekty doradcze w międzynarodowych oraz krajowych sieciach handlowych jak również doradzał pionom handlowych u wiodących producentów FMCG.
Bierze udział w sesjach:
-
Future retail: Omnichannel, Digital, E-commerce
- Sklepy przyszłości jako centra wystawowe i centra rozrywki
- Dopasować ofertę do klienta i budować lojalność – personalizacja dzięki nowym technologiom
- Nowy poziom konkurowania dzięki analizie danych i znajomości profili klientów
- Nowe formy płatności – handel bezgotówkowy w standardzie
- Sklep bezobsługowy przyszłością convenience?
- Rentowność w e-grocery – logistyka ostatniej mili
- Pokolenie online – internet kształtuje nawyki i decyzje zakupowe