Magdalena Krasoń-Wałęsiak
menedżer ds. e-commerce
GS1 Polska
Od 2017 r. związana z GS1 Polska, gdzie jest odpowiedzialna za wdrażanie standardów GS1 w internecie. Doświadczenie z branżą eCommerce zdobyła pracując w Grupie Allegro. Brała udział w wielu komercyjnych projektach internetowych, współpracowała przy tworzeniu i promocji nowej platformy handlowej przeznaczonej na rynek polski. Interesuje ją jednak nie tylko świat biznesu - ostatnio wspierała pracę fundacji zajmującej się rozwojem edukacji elektronicznej. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz programu MBA na Nottingham Trent University.
Bierze udział w sesjach:
-
Future retail: Omnichannel, Digital, E-commerce
- Sklepy przyszłości jako centra wystawowe i centra rozrywki
- Dopasować ofertę do klienta i budować lojalność – personalizacja dzięki nowym technologiom
- Nowy poziom konkurowania dzięki analizie danych i znajomości profili klientów
- Nowe formy płatności – handel bezgotówkowy w standardzie
- Sklep bezobsługowy przyszłością convenience?
- Rentowność w e-grocery – logistyka ostatniej mili
- Pokolenie online – internet kształtuje nawyki i decyzje zakupowe