
Marcin Bugalski
kierownik, działu marketingu
Uzdrowiska Kłodzkie SA, Grupa PGU / marka STAROPOLANKA
Pasjonat marketingu, absolwent łódzkiej AHE, zawodowo związany z brandingiem i sprzedażą od niemal 20 lat. Specjalizuje się w komunikacji konsumenckiej dla FMCG, a także marketingu branży finansowej i budowlanej.
Z branżą spożywczą związany nieprzerwanie od 7 lat, realizował działania marketingowe i komunikacyjne dla marek Farmio i Tarczyński. Od niemal 2 lat odpowiada za komunikację dla naturalnej wody mineralnej Staropolanka z Uzdrowisk Kłodzkich SA - Grupa PGU.
Bierze udział w sesjach:
-
Pop czy jazz – jaki nurt zwycięży na krajowej scenie detalicznej?
- Obraz rynku, główni gracze, dominujące strategie
- Sieci handlowe wierzą w przyjemność zakupów, a konsumenci?
- Demokratyzacja jakości: od marek premium do popularnych - jakim kierunku zmierza rynek?
- Inwestor lekiem na wszelkie bolączki – postępy konsolidacji sektora
- Rocznica niepodległości, mundial, patriotyzm zakupowy - okazja czyni promocję
- Jak zakaz handlu zmienia zachowania konsumenta?