Marta Krasnoborska
wiceprezes zarządu
Mirko
Absolwenta Uniwersytetu Gdańskiego, kierunku matematyka (specjalizacja programowanie).
Od 2001 roku prowadzi wraz z mężem firmę Mirko sp. z o.o. czynnie uczestnicząc w projektowaniu i tworzeniu nowych produktów. Wdrażając na polski rynek takie marki jak „Mirko Delikatesowe”, „Pomorski Targ Rybny” i najnowsza „Frutti di Mare”.
Mirko sp. z o.o. dostarcza swoje produkty do największych sieci handlowych w Polsce (Biedronka, Lidl, Auchan, Carrefour, Makro, Netto, Żabka i inne).
Z pasji do zdrowego odżywiania tworzone są w Mirko produkty, głównie ze śledzia bazujące na starych, regionalnych recepturach. Staramy się „tłumaczyć” je na język współczesnego Klienta. W wyniku czego Mirko specjalizuje się w produktach bez konserwantów, polepszaczy smaków dbając o to, aby produkty łączyły w sobie delikatny smak i jednocześnie służyły zdrowiu.
Bierze udział w sesjach:
-
Produkt przemawia do klienta - co komunikuje nam opakowanie?
- Trendy na rynku opakowań: innowacyjne materiały, personalizowane treści, ekologia i convenience
- Rynek produktów premium szuka najlepszego surowca i designu
- Regulacje prawne: znak towarowy, wzór przemysłowy, patent
- Odpowiedzialność społeczna i ekologia kształtują rynek opakowań
- Jak mądrze oczyszczać etykiety - producenci żywności podążają za trendem "clean label"