Olimpia Wolf
dziennikarka
portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl
Bierze udział w sesjach:
-
Jak skutecznie rozwijać eksport w dobie embarga, protekcjonizmu i wojen handlowych
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIJak skutecznie rozwijać eksport w dobie embarga, protekcjonizmu i wojen handlowych
- Europa głodna naturalnej żywności. Polska na tym skorzysta
- Polski eksport żywności pod presją nasilającego się protekcjonizmu
- Europa musi szukać nowych rynków zbytu – umowy o wolnym handlu a szanse eksportowe polskiej żywności
- Firmy spożywcze na dalekich rynkach. Perspektywy eksportu do Afryki, Azji, Ameryki Południowej
- Zbudować swój przyczółek poza Polską i podbić rynki zagraniczne
- Polski przemysł wykorzystuje bogactwo polskich produktów? Jak mądrze budować patriotyzm gospodarczy?
-
Marka własna katalizatorem innowacji na rynku
- W pogoni za idealnym produktem - innowacje budują pozycję marki własnej
- Private label szansą na błyskawiczną reakcję na trendy konsumenckie
- Marka własna - poligon doświadczalny dla sieci i producenta
- Private label okiem producenta: między kością niezgody a gwarantem sukcesu
- Wizerunek sieci handlowej współtworzony przez markę własną