Przemysław Tymczyszyn
prezes
Makarun.eu Sp. z o.o.
Absolwent Elektronicznego Przetwarzania Informacji na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Pomysłodawca i współwłaściciel marki Makarun, odpowiedzialny za strategię, marketing,
rozwój i ekspansję franczyzy na rynkach zagranicznych.
Ponadto posiada duże doświadczenie w branży IT - pracował jako Project Manager dla takich marek jak:
Subaru, Bank of Ireland, Peugeot, Valvex, Talixo.de, czy Jestemfit.pl.
Współtwórca systemów franczyzowych w ramach projektu wlasnafranczyza.pl dla:
Frytki Belgijskie w Krakowie, Tornado Cafe, Szkoła Walki Drwala, czy Pod Magnolią.
Bierze udział w sesjach:
-
HoReCa Trends - koncepty szyte na miarę współczesnego konsumenta
- Trendy żywieniowe rozszerzają i zmieniają menu restauracji
- Personalizacja w rytmie fast. To klient decyduje co dokładnie znajdzie się na talerzu
- Nowe technologie, delivery, e-lojalność – wyzwania „cyfrowej” gastronomii
- Trzy dekady polskiego street foodu: od przyczepy z zapiekanką do nocnych marketów. Kto wyznacza trendy?
- Nowe otwarcie w gastronomii szansą dla producentów i dostawców żywności