Adriana Marczewska
szefowa kuchni, restauracja WuWu, uczestniczka programu „Top Chef”, prowadząca kulinarne programy telewizyjne
Jest cenioną szefową kuchni z bogatym doświadczeniem. Mimo młodego wieku spełniła większość ambitnych planów z kilkunastoletnim terminem realizacji: z powodzeniem prowadzi warsztaty oraz spotkania poświęcone sztuce kulinarnej w całej Polsce, odpowiada za kuchnię bistro WuWu, nagrała program kulinarny „Ślinotok” dla Kuchni+ oraz „Gotowi do gotowania. Start!” dla TVP2, wzięła udział w programie „Top Chef”, a jako prawdziwa kulinarna wizjonerka podbija serca gości oraz miłośników kulinariów swoją naturalną, kobiecą i pełną emocji kuchnią. Pasję do gotowania odziedziczyła po dziadkach. Fascynuje ją więc tradycyjna przedwojenna kuchnia, którą kreuje w autorskim wydaniu.
Szerszej publiczności Adriana dała się poznać w 4 edycji programu „Top Chef” emitowanego przez telewizję Polsat oraz w programie „Ślinotok” na kanale Kuchni+, gdzie wraz z raperem Vieniem gotowała dla zaproszonych przyjaciół, m.in. aktorów, piosenkarzy, blogerów i raperów. Rok 2019 przyniósł kolejne projekty kulinarne, m.in. program dla TVP2 „Gotowi do gotowania. Start!”, bazujący na brytyjskim formacie Ready Steady Cook. Popularność nie sprawiła jednak, że zamknęła się na dzielenie ze zdobytą wiedzą, przeciwnie, z ogromną pasją prowadzi wiele projektów w szkołach kulinarnych, galeriach sztuki i dla biznesu. Sama jednak równie chętnie poszukuje inspiracji i kulinarnego rozwoju, odnajdując je zarówno w przedwojennych książkach kucharskich jak i na drugim końcu świata, poznając smaki orientalnych marketów. Swoje odkrycia, przepisy oraz filozofię życia publikuje na swoich prężnie działających kanałach w Social Mediach.
Bierze udział w sesjach:
-
#HorecaTrendsTalks – czym żyje polska scena gastro?
-
Foodowy słownik głównych nurtów: #wege #vegan #zerowaste #respectfood
-
Co serwują najlepsi kucharze? Czym pulsuje Instagram? Co zdominuje podniebienia w 2020 roku
-
Kultura foodie. W oczekiwaniu na wielką rewolucję restauracyjną
-
Kucharz, bloger i dietetyk - jak wykorzystać potencjał tych autorytetów?
-
#streetfood – niezobowiązującej gastronomii przybywa zwolenników, nie tylko wśród młodzieży
-