Aleksandra Robaszkiewicz
Head of Corporate Communications
Lidl Polska
Z Lidl Polska związana od 2013 r. Jako Head of Corporate Communications odpowiada za koordynowanie działań w obszarze komunikacji zewnętrznej, społecznej odpowiedzialności biznesu, komunikacji wewnętrznej oraz Social Media. Wcześniej zajmowała się działaniami PR dla jednostek sektora ochrony zdrowia. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
Bierze udział w sesjach:
-
Handel szuka nowej tożsamości: CSR, ekologia, zero waste
- Dobry wizerunek sprzedaje: odpowiedzialny pracodawca i sąsiad
- Zrównoważony rozwój sieci handlowych i firm spożywczych
- Biorę i oddaję – sieci zmniejszają swój ślad środowiskowy
- Wspieranie lokalność szansą na zdobycie lojalności
- Jak zniwelować negatywny wpływ konsumpcjonizmu na świat - wyzwaniem światowej gospodarki