Anna Olewnik-Mikołajewska
prezes
ZM Olewnik
Doktor nauk rolniczych SGGW. W Grupie Olewnik odpowiada za rozwój, strategię oraz nadzór nad Spółkami .Od ponad 15 lat związana z sektorem FMCG w zakresie zarządzania, marketingu i społecznej odpowiedzialności biznesu. Współtwórca wielu strategii sprzedażowo-marketingowych, konsultant marketingowo-branżowy dla wydawnictw i portali z sektora mięso-wędliny.
Członek Komisji Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego w Agencji Rynku Rolnego w latach 2010-2014, Członek Rady branżowej organizacji „Polskie Mięso”
Specjalizuje się m.in. w zagadnieniach zarzadzania strategicznego sprzedaży i marketingu, ekonomiki i efektywności przedsiębiorstwa. Odpowiada za projekty rozwojowe, realizacje strategii , doskonaleniem procesów produkcji i sprzedaży firm z branży rolno spożywczej zajmującej się przetwórstwem mięsa.
Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem ludzkim (w szczególności zarządzaniu zespołem działu handlowego), umiejętności strategicznego myślenia, zdolności negocjacyjne i analityczne.
Absolwentka Akademii Techniczno-Rolniczej w Bydgoszczy oraz Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku zarządzanie. Ukończone podyplomowe studia: Zarządzania na Rynku Dóbr i Marek Luksusowych oraz Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.
Posiada Dyplom Executive MBA oraz ukończoną Akademię Strategicznego Przywództwa HARVARD ICAN INSTITUTE.
Bierze udział w sesjach:
-
Rewolucja w branży mięsnej zmienia strategie firm
- Wzrost produkcji czy specjalizacja - sky is the limit?
- Światowi giganci patrzą na Polskę - co dalej z konsolidacją?
- Nowe trendy konsumenckie: edukować czy pobudzić emocje?
- Polskie mięso zagranicą: Problemy rynku UE, gdzie szukać szans poza Europą?
- Wyzwania prawne dla branży: umowa UE-Mercosur, ustawa odorowa, protekcjonizm