Edyta Ziajowska
dyrektor sprzedaży
Edenred Polska
Lider z ponad 18-letnim doświadczeniem w B2B i B2C, na rynkach rozwiniętych i rozwijających się.
Ma doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu z sukcesem strategii wzrostu, rozwoju biznesu, sprzedaży i marketingu, transformacji cyfrowej, eCommerce i Payments. Przez ostatnie lata pełniła funkcje kierownicze dla firm z branży technologicznej i doradczej, m.in. w Netia, PayU, PwC, White & Case. Dla PayU zdobyła nagrodę Superbrands 2016. Wspiera od 2010r. coachingiem i mentoringiem kobiety i liderki biznesu oraz rozwój edukacji, współpracuje z Fundacją Liderek Biznesu oraz Fundacją Humanites.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego: Wydziału Nauk Ekonomicznych, Dziennikarstwa i Nauk Politycznych oraz St. George Collage w Toronto.
Bierze udział w sesjach:
-
Handel szuka nowej tożsamości: CSR, ekologia, zero waste
- Dobry wizerunek sprzedaje: odpowiedzialny pracodawca i sąsiad
- Zrównoważony rozwój sieci handlowych i firm spożywczych
- Biorę i oddaję – sieci zmniejszają swój ślad środowiskowy
- Wspieranie lokalność szansą na zdobycie lojalności
- Jak zniwelować negatywny wpływ konsumpcjonizmu na świat - wyzwaniem światowej gospodarki