Krzysztof Klincewicz
kierownik projektu, Consumer Engagement Labs, Wydział Zarządzania
Uniwersytet Warszawski
Profesor i kierownik zakładu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Kierownik międzynarodowego projektu EIT Food RIS Consumer Engagement Labs, w ramach którego konsumenci-seniorzy wspólnie z firmami spożywczymi, sieciami dystrybucyjnymi i startupami projektują nowe produkty spożywcze. Kieruje również warszawskim oddziałem inkubatora startupów rolno-spożywczych EIT Food Seedbed. Był członkiem zarządu i dyrektorem regionalnego oddziału EIT Food, części Europejskiego Instytutu Innowacji i Technologii, założonej w celu stymulowania innowacyjności sektora rolno-spożywczego w Europie. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe w branży zaawansowanych technologii w Polsce, Finlandii i Wielkiej Brytanii oraz na Tokyo Institute of Technology w Japonii. Koordynator ekspertów Akceleratora Zielonych Technologii GreenEvo (2009-2015), członek Komitetu Wykonawczego ds. Technologii ONZ (2011-15) i Komitetu ds. Strat i Zniszczeń Wywołanych przez Zmiany Klimatu UNFCCC (2014-2015), konsultant Obserwatorium Badań i Innowacji Komisji Europejskiej oraz Światowej Organizacji Własności Intelektualnej. Autor licznych publikacji naukowych, specjalizujący się w zagadnieniach zarządzania innowacjami i technologiami.
Bierze udział w sesjach:
-
Food & Retail Start-up Star. Sektor żywności na celowniku start-upów
- Dokąd po pieniądze? Źródła finansowania żywnościowych start-upów
- Giganci mocno obserwują start-upowy entuzjazm. Możliwości współpracy
- Crowdfunding wsparciem na rozpoczęcie działalności
- Jak przekuć startupową ideę w markowy produkt, który trafi do konsumentów?
- Zmagania finałowe konkursu Food&Retail Startup Start w formule Challenge