Krzysztof Trojanowski
członek zarządu, dyrektor zarządzający formatu Supermarket
Stokrotka Sp. z.o.o.
Związany z firmą od 2004 roku. Odpowiedzialny w spółce za model i rozwój formatu supermarket
oraz operacyjne zarządzanie ponad trzystoma supermarketami w całej Polsce.
W swojej karierze zawodowej pełnił funkcje menadżerskie oraz odpowiadał za nadzór właścicielski
w wielu branżach – m.in. transporcie i energetyce.
Absolwent ekonomii na UMCS w Lublinie oraz prawa na KUL. Doktor ekonomii. Poza pracą w biznesie posiada też doświadczenie jako wykładowca akademicki.
Bierze udział w sesjach:
-
Konsument 4.0 w soczewce trendów zmieniającego się świata
- Ekologia, technologia, wygoda, inspiracja
- Nie utożsamiam się – nie kupuję. Ideologia i wartości marki istotne dla klienta
- Homo consumenus: kupuję etycznie, więc jestem – potrzeby pokolenia Z
- Strategia gigantów: obsesja na punkcie konsumenta
- Konsumenci przejmują kontrolę, odrzucają produkcję masową, ale chcą bezproblemowo i szybko uzyskać produkty i usługi