Magdalena Bednarz
Product Line Business Manager
Edenred Polska
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów marketingowych. Specjalizuje się w badaniu trendów, strategii i insightów wpływających na wsparcie sprzedaży i budowanie lojalności.
W Edenred Polska odpowiedzialna za rozwój linii biznesowej Incentive&Rewards.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na Wydziale Zarządzanie i Marketing w Warszawie.
Bierze udział w sesjach:
-
Handel szuka nowej tożsamości: CSR, ekologia, zero waste
- Dobry wizerunek sprzedaje: odpowiedzialny pracodawca i sąsiad
- Zrównoważony rozwój sieci handlowych i firm spożywczych
- Biorę i oddaję – sieci zmniejszają swój ślad środowiskowy
- Wspieranie lokalność szansą na zdobycie lojalności
- Jak zniwelować negatywny wpływ konsumpcjonizmu na świat - wyzwaniem światowej gospodarki