Marcin Bugalski
kierownik, działu marketingu
Uzdrowiska Kłodzkie SA, Grupa PGU / marka STAROPOLANKA
Pasjonat marketingu, absolwent łódzkiej AHE, zawodowo związany z brandingiem i sprzedażą od niemal 20 lat. Specjalizuje się w komunikacji konsumenckiej dla FMCG, a także marketingu branży finansowej i budowlanej.
Z branżą spożywczą związany nieprzerwanie od 7 lat, realizował działania marketingowe i komunikacyjne dla marek Farmio i Tarczyński. Od niemal 2 lat odpowiada za komunikację dla naturalnej wody mineralnej Staropolanka z Uzdrowisk Kłodzkich SA - Grupa PGU.
Bierze udział w sesjach:
-
Gospodarka obiegu zamkniętego. Opakowanie przyszłości pilnie poszukiwane
- Obietnica w pudełku. Wygodnie, estetycznie, personalnie
- Gospodarka obiegu zamkniętego. Efektywnie, ekologicznie, ekonomicznie
- #Noplastic – co w zamian?
- Produkcja, handel i HoReCa – czy istnieje jedno opakowanie dobre dla wszystkich?