Marta Marczak
dyrektor w zespole strategii marki
PwC
Marta Marczak jest dyrektorem w PwC, w dziale doradztwa biznesowego oraz lider w zespole Strategii Marki. Marta jest z wykształcenia socjologiem, od 13 lat pracuje jako strateg marketingowy. Badając zmieniające się zjawiska kulturowe oraz potrzeby konsumentów, wspiera budowanie silnych, angażujących marek. Autorka strategii pozycjonowania oraz innowacji produktowych dla wielu wiodących marek spożywczych, również dla firm rodzinnych.
Bierze udział w sesjach:
-
Rewolucja w branży mięsnej zmienia strategie firm
- Wzrost produkcji czy specjalizacja - sky is the limit?
- Światowi giganci patrzą na Polskę - co dalej z konsolidacją?
- Nowe trendy konsumenckie: edukować czy pobudzić emocje?
- Polskie mięso zagranicą: Problemy rynku UE, gdzie szukać szans poza Europą?
- Wyzwania prawne dla branży: umowa UE-Mercosur, ustawa odorowa, protekcjonizm