Tomasz Michalski
członek zarządu, dyrektor ds. komercyjnych
Frisco.pl
Odpowiedzialny za zarządzanie marką sklepu, jego działaniem oraz asortymentem i współpracą z dostawcami. Posiada ponad 11-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu wiodącymi markami w różnych kategorii FMCG.
Przygodę z marketingiem rozpoczął w 2007 roku dołączając do zespołu Mars Polska zarządzającego drugą najsilniejszą marką na rynku produktów dla zwierząt, pięć lat później był odpowiedzialny za brand’y AirWick i Nurofen.
Kierował całym portfolio whisky i likierów w firmie Diageo, obejmującym blisko 20 największych globalnych marek alkoholi luksusowych, jak Sheridan’s, Johnnie Walker czy Baileys.
Przed pracą w e-grocery pełnił funkcję Kierownika marketingu i mediów w firmie Żywiec Zdrój S.A. Pasjonuje się światem marki i digitalu. Absolwent SGH w Warszawie.
Bierze udział w sesjach:
-
Konsument 4.0 w soczewce trendów zmieniającego się świata
- Ekologia, technologia, wygoda, inspiracja
- Nie utożsamiam się – nie kupuję. Ideologia i wartości marki istotne dla klienta
- Homo consumenus: kupuję etycznie, więc jestem – potrzeby pokolenia Z
- Strategia gigantów: obsesja na punkcie konsumenta
- Konsumenci przejmują kontrolę, odrzucają produkcję masową, ale chcą bezproblemowo i szybko uzyskać produkty i usługi