Agata Partyka
dyrektor ds. rozwoju klientów
DANONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Od 2002 roku związana ze sprzedażą w dużych korporacjach międzynarodowych branży FMCG. Posiada szerokie doświadczenie z obszaru rozwoju aktywacji i kategorii oraz zarządzania klientami. Od lutego 2018 roku budowała Dział Rozwoju Sprzedaży w Danone, zaś wcześniej w spółce Żywiec Zdrój odpowiadała m.in. za zarządzanie sprzedażą oraz za strategię rozwoju biznesu i aktywację sprzedaży.
Bierze udział w sesjach:
-
Zarządzanie w „zdalnych“ czasach. Wyzwania liderów
- Zdalne zarządzanie, stacjonarna produkcja
- Marzec 2020 – czas błyskawicznej rewolucji. Wielki test managerów i dyrektorów produkcji
- Nowe formy komunikacji i metody zarządz zespołem
- Zaradny jak polski przedsiębiorca. Przyzwyczajony do kryzysów z każdym da sobie radę
- Najnowsze technologie zmieniają oblicze polskiej branży spożywczej
- Potrzeba cyfryzacji, znaczenie informacji dla rozwoju firmy i rynku