Aleksandra Trapp
Head of Culture and Trends
infuture.institute
Head of Culture and Trends w infuture.institute. Jest współautorką kilkunastu raportów, m.in. “Living Buildings. Przyszłość biurowców do 2050 r.”, “Pracownik przyszłości”, “Cyfrowi Nomadzi”, “Future of Food” czy książki “Far Future. Historia jutra”. Jej zainteresowania skupiają się wokół procesów kierujących ludzkimi zachowaniami i analizy zjawisk społecznych, szczególnie tych kształtujących przyszłą rzeczywistość. W instytucie odpowiedzialna m.in. za zarządzanie procesem pozyskiwania danych, ich analizę, wnioskowanie oraz warstwę merytoryczną prowadzonych projektów.
Bierze udział w sesjach:
-
Sesja inauguracyjna. Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCISesja inauguracyjna. Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej
Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej (debata główna)
- Nowa rzeczywistość branży spożywczej – jak szybko dopasować się do zachodzących zmian?
- Czy kryzysy wzmacniają? Jak COVID-19 umocnił sektor produkcji żywności? Co zdemaskowała pandemia?
- Czego realnie potrzebują i będą potrzebować producenci żywności i jej konsumenci?
- Trendy i formaty, które zdały egzamin w trakcie lockdownu. Skuteczne zarządzanie ofertą
- Szybki szturm na online – sprzedaż, komunikacja, marketing
- To nie jest koniec świata, to tylko kryzys! Czeka nas ewolucja zachowań konsumenckich, a nie rewolucja?
- Nie ma odwrotu od innowacji i nowych trendów. Które są najbardziej wyraźne?