Anna Borys-Karwacka
dyrektor ds. korporacyjnych
McDonald's
Z McDonald’s związana od listopada 2017 roku. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w komunikacji korporacyjnej i public affairs.
Wcześniej pracowała jako dyrektor ds. PR w agencji CEC Government Relations, gdzie prowadziła kampanie dla takich marek jak Coca-Cola, MasterCard czy Samsung.
Doświadczenie zawodowe zdobywała również w agencji Leo Burnett oraz jako rzecznik prasowy wydawnictwa Agora S.A.
Bierze udział w sesjach:
-
Sesja inauguracyjna. Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCISesja inauguracyjna. Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej
Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej (debata główna)
- Nowa rzeczywistość branży spożywczej – jak szybko dopasować się do zachodzących zmian?
- Czy kryzysy wzmacniają? Jak COVID-19 umocnił sektor produkcji żywności? Co zdemaskowała pandemia?
- Czego realnie potrzebują i będą potrzebować producenci żywności i jej konsumenci?
- Trendy i formaty, które zdały egzamin w trakcie lockdownu. Skuteczne zarządzanie ofertą
- Szybki szturm na online – sprzedaż, komunikacja, marketing
- To nie jest koniec świata, to tylko kryzys! Czeka nas ewolucja zachowań konsumenckich, a nie rewolucja?
- Nie ma odwrotu od innowacji i nowych trendów. Które są najbardziej wyraźne?