Bierze udział w sesjach:
-
Towary „pożądania” podczas koronakryzysu (słodycze, przekąski, alkohole)
- Wyzwania producentów słodyczy, przekąsek, alkoholi
- Wejście do internetu – największe marzenie producentów alkoholi
- Zdrowie i słodycze – czy na pewno wrogowie?
- Odrobina luksusu – produkty premium zdały egzamin podczas lockdownu
- Crafty – nowe pojęcie rzemieślniczości Celebryci potwierdzają „moc“ marki
-
#HorecaTrendsTalks: Gastronomia zmian. Nowe zasady, rozwiązania i trendy
- Bezpieczeństwo dostawy i gastronomia w maseczce
- Zero waste, cloud kitchens, delivery – trendy, które wybrzmiały w pandemii
- Prawdziwych „przyjaciół” poznaje się w lockdownie. Dostawcy na pomoc HoReCa
- Kryzys = wyzwanie. Czy to nowy impuls do zmian?
- Quo vadis, polska gastronomio?