Artur Węgłowski
dyrektor sprzedaży
Goodvalley Polska
Absolwent Executive MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania, Podyplomowego Studium Marketingu Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów, Akademii Rolniczo-Technicznej w Olsztynie oraz licznych szkoleń menedżerskich w Polsce i zagranicą z zakresu zarządzania, motywowania, finansów, negocjacji, technik sprzedaży.
W ciągu ponad 26 lat pracy zawodowej przeszedł wszystkie szczeble w strukturach sprzedaży- od przedstawiciela handlowego (Wytwórnia Wyrobów Tytoniowych SA
- następnie Reemtsma Polska), po krajowego dyrektora sprzedaży (Raisio Polska Foods) i Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Sprzedaży w Agros Nova Sp. Z o.o., gdzie odpowiadał za politykę handlową Grupy Agros, realizację celów sprzedażowych, marżowych i udziały rynkowe Grupy Agros Nova (Agros Nova, Kotlin, Włocławek) oraz współpracę ze wszystkimi partnerami handlowymi. Zarządzał kilkusetosobowym zespołem sprzedażowym firmy. Współtwórca konceptu i współwłaściciel firmy Farmio gdzie pełnił funkcje Wiceprezesa Zarządu i Dyrektora Zarządzającego. Obecnie odpowiedzialny za obszar sprzedaży w Europie w firmie Goodvalley.
Bierze udział w sesjach:
-
Eko, prospołecznie, proklimatycznie – sieci i producenci razem na tropie trendów
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIEko, prospołecznie, proklimatycznie – sieci i producenci razem na tropie trendów
- Co jest trendy, a co passe – komu wierzyć?
- Zamienniki i alternatywy, czyli trendy przyszłości na półce
- Półka wie lepiej, czyli co sklep wie, a producent wiedzieć powinien
- Uwodzenie konsumenta ideą „no waste": od oferty do wyposażenia
- Myślenie życzeniowe czy racjonalne – ile zajmie droga do „no plastic“
- Nowe szaty plastiku: odnowa czy regres?
- Zdrowo i odpowiedzialnie – zmiana przyzwyczajeń a troska o środowisko