David Derouane
CEO, Decathlon International
Dyrektor Generalny Decathlon Polska od ponad 5 lat. Członek Rad Nadzorczych Decathlon we Francji, na Ukrainie i w Krajach Bałtyckich. Współodpowiedzialny za rozwój marek Tribord i Subea. Absolwent Uniwersytetu d’Orsay.
Bierze udział w sesjach:
-
Eko, prospołecznie, proklimatycznie – sieci i producenci razem na tropie trendów
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIEko, prospołecznie, proklimatycznie – sieci i producenci razem na tropie trendów
- Co jest trendy, a co passe – komu wierzyć?
- Zamienniki i alternatywy, czyli trendy przyszłości na półce
- Półka wie lepiej, czyli co sklep wie, a producent wiedzieć powinien
- Uwodzenie konsumenta ideą „no waste": od oferty do wyposażenia
- Myślenie życzeniowe czy racjonalne – ile zajmie droga do „no plastic“
- Nowe szaty plastiku: odnowa czy regres?
- Zdrowo i odpowiedzialnie – zmiana przyzwyczajeń a troska o środowisko