Edward Bajko
prezes
SM Spomlek
Pełni funkcję Prezesa Zarządu Spółdzielczej Mleczarni Spomlek od 2008 roku. Zanim objął to stanowisko przez 20 lat sprawował w niej funkcję wiceprezesa, będąc odpowiedzialnym za produkcję, inwestycje oraz dział techniczny.
Bogata wiedza, wieloletnie doświadczenie branżowe, a przy tym odwaga w podejmowaniu decyzji biznesowych pomogły mu uczynić Spomlek jednym z największych oraz najsilniejszych graczy na polskim rynku mleczarskim specjalizującym się w serach żółtych. Z jego inicjatywy mleczarnia wprowadziła rozwiązania unikalne pod względem zastosowanych technologii i innowacji.
Jest laureatem licznych nagród branżowych. W 2018 roku został uhonorowany nagrodą specjalną w międzynarodowym prestiżowym konkursie EY Przedsiębiorca Roku. Za swoją działalność otrzymał również Nagrodę Prezesa Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich „Zasłużony dla spółdzielczości mleczarskiej”. Prywatnie Edward Bajko pasjonuje się żeglarstwem oraz budową jachtów.
Bierze udział w sesjach:
-
Sesja inauguracyjna. Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCISesja inauguracyjna. Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej
Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej (debata główna)
- Nowa rzeczywistość branży spożywczej – jak szybko dopasować się do zachodzących zmian?
- Czy kryzysy wzmacniają? Jak COVID-19 umocnił sektor produkcji żywności? Co zdemaskowała pandemia?
- Czego realnie potrzebują i będą potrzebować producenci żywności i jej konsumenci?
- Trendy i formaty, które zdały egzamin w trakcie lockdownu. Skuteczne zarządzanie ofertą
- Szybki szturm na online – sprzedaż, komunikacja, marketing
- To nie jest koniec świata, to tylko kryzys! Czeka nas ewolucja zachowań konsumenckich, a nie rewolucja?
- Nie ma odwrotu od innowacji i nowych trendów. Które są najbardziej wyraźne?