Edyta Kochlewska
redaktor naczelna
dlahandlu.pl
Bierze udział w sesjach:
-
Sesja inauguracyjna. Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCISesja inauguracyjna. Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej
Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej (debata główna)
- Nowa rzeczywistość branży spożywczej – jak szybko dopasować się do zachodzących zmian?
- Czy kryzysy wzmacniają? Jak COVID-19 umocnił sektor produkcji żywności? Co zdemaskowała pandemia?
- Czego realnie potrzebują i będą potrzebować producenci żywności i jej konsumenci?
- Trendy i formaty, które zdały egzamin w trakcie lockdownu. Skuteczne zarządzanie ofertą
- Szybki szturm na online – sprzedaż, komunikacja, marketing
- To nie jest koniec świata, to tylko kryzys! Czeka nas ewolucja zachowań konsumenckich, a nie rewolucja?
- Nie ma odwrotu od innowacji i nowych trendów. Które są najbardziej wyraźne?
-
Handel w roli bohatera – nowy wizerunek, nowe wymagania
- Nowa rola sklepu – ostoja stabilności społecznej
- Więcej wymagań, mniej uprawnień – czy handel jest w stanie udźwignąć nowe obowiązki?
- Handel pod lupą urzędów, dostawców, konsumentów
- Przeformatowanie oczekiwań rynku: więcej lokalnych dostawców, krótsze terminy płatności
- Ewolucja handlu stacjonarnego. Nowe formaty w centrach handlowych i hybrydowe modele rozwoju
- Handel będzie zatrudniać czy zwalniać?
-
E-commerce oraz click&collect: must have sieci handlowej
- Digital jako strategiczny kierunek rozwoju
- E-commerce wygranym koronakryzysu
- Nowe narzędzia – technologie, logistyka, infrastruktura, płatności
- E-grocery: sprint od gadżetu do konieczności
- E-opcja nie tylko dla sklepu – także dla producenta
- Nowe kompetencje cyfrowe pilnie poszukiwane
-
Eko, prospołecznie, proklimatycznie – sieci i producenci razem na tropie trendów
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIEko, prospołecznie, proklimatycznie – sieci i producenci razem na tropie trendów
- Co jest trendy, a co passe – komu wierzyć?
- Zamienniki i alternatywy, czyli trendy przyszłości na półce
- Półka wie lepiej, czyli co sklep wie, a producent wiedzieć powinien
- Uwodzenie konsumenta ideą „no waste": od oferty do wyposażenia
- Myślenie życzeniowe czy racjonalne – ile zajmie droga do „no plastic“
- Nowe szaty plastiku: odnowa czy regres?
- Zdrowo i odpowiedzialnie – zmiana przyzwyczajeń a troska o środowisko