Ewa Sech
dyrektor działu badań specjalnych
GFK POLONIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wykształcenie: ukończyła Uniwersytet warszawski na wydziale Neofilologii ze specjalnością Germanistyka
Studia podyplomowe „Marketing” w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej, studia podyplomowe „Analizy Marketingowe” w SGH, studia podyplomowe „Zachowania Nabywcze” na Uniwersytecie Warszawskim
Doświadczenie w badaniach panelowych:
•16 lat praca w Panelu Gospodarstw Domowych GFK Polonia
Doświadczenie w badaniach ad-hoc:
•3 lata w Ipsos – Director of Tracking Research; badania trackingowe
•4 lata w Millward Brown – Konsultant - badanie TGI (Target Group Index), badania ad-hoc w tym społeczne
Posiada doświadczenie w planowaniu i koordynacji badań, oraz bogate doświadczenie w analizowaniu danych.
Pracowała z klientami z wielu branż: (m.in FMCG, finanse, media, przemysł).
Uczestniczyła w wielu projektach np. dla::
•Kraft (JDE, Mondelez), PepsiCo, Danone, Mars, link4, BPH/GE, Lindt, Ferrero, Nestle, McDonalds, Samsung, BBC, Chipita, Lactalis , Berlin Chemie, Novartis, Johnson&johnson, Colgate, GSK, VisionExpress, Adamed, Recordati, Unipharm, USP, OZZL, Instytut Badań Edukacyjnych, Krajowe Centrum ds. AIDS. etc
Bierze udział w sesjach:
-
Towary „pożądania” podczas koronakryzysu (słodycze, przekąski, alkohole)
- Wyzwania producentów słodyczy, przekąsek, alkoholi
- Wejście do internetu – największe marzenie producentów alkoholi
- Zdrowie i słodycze – czy na pewno wrogowie?
- Odrobina luksusu – produkty premium zdały egzamin podczas lockdownu
- Crafty – nowe pojęcie rzemieślniczości Celebryci potwierdzają „moc“ marki