Honorata Jarocka
Senior Food and Drink Analyst
Mintel Poland
Od 2013 roku analityk w zespole Mintel Food and Drink. Jej głównym obszarem zainteresowań są trendy związane ze zdrowym stylem życia oraz inspirujące innowacje produktowe. W trakcie swojego niemal czternastoletniego doświadczenia w prowadzeniu badań, analizowała przede wszystkim rynek żywności i napojów, a także rynek handlu detalicznego, leków OTC/suplementów diety, kosmetyków, chemii gospodarczej, artykułów higieny osobistej oraz produktów dla zwierząt. Honorata jest członkiem PTBRiO - Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.
Bierze udział w sesjach:
-
Mleczarstwo – branża, która nie może się „zatrzymać”
- Branża mleczarska przeszła Covid-19 prawie bezobjawowo. Ocena II i III kwartału
- Podążać za nowymi trendami i stylami odżywi
- GMO, bez laktozy – wielkie „ściemy” marketingowe?
- Utrzymanie bezpieczeństwa i stabilności w eksporcie nadwyżek kluczowe dla całej branży
- Branża mleczarska a zielone regulacje UE. Czego powinni spodziewać się rolnicy i przetwórcy?