Karolina Zajdel Pawlak
dyrektor zarządzająca, NielsenIQ
Dyrektor Zarządzająca ACNielsen Polska. Od blisko 20 lat związana z firmą badawczą Nielsen, która dostarcza swoim partnerom biznesowym informacje o zwyczajach, trendach konsumenckich i sprzedażowych w ponad 100 krajach na świecie.
Ekspert branży FMCG i Retail, z doświadczeniem z rynku polskiego i europejskiego. Wraz z zespołem wspiera Klientów z sektora dóbr szybkozbywalnych i handlu detalicznego w podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych w oparciu o dane rynkowe.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Bierze udział w sesjach:
-
Higiena i cena, czyli czy Polacy rzeczywiście kupują inaczej
- Nowy dekalog polskiego konsumenta
- Doświadczenie koronakryzysu – przyzwyczajenia kontra nowe potrzeby
- Strumień wydatków zmienił bieg
- Konsument dyktuje warunki – gdzie, jak i czy na pewno?
- Koronasceptyk też klient. A co z maseczką?
- Zamienniki mięsa i mleka – czego oczekują konsumenci?