Łukasz Smoliński
prezes zarządu, właściciel
DESEO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Prezes Zarządu DESEO, a zarazem znany niemal wszystkim Fanom DESEO, zabawny „Prezes z Facebooka”. To on odpowiada za strategię i rozwój firmy, kreuje wizję przyszłości, rozwija DESEO na każdym polu – otwiera nowe punkty, wybiera lokalizacje, współpracuje z Franczyzobiorcami.
Łukasz od ponad 10 lat związany jest z rynkiem reklamy - pracował zarówno po stronie międzynarodowych agencji sieciowych (McCann Ericson), jak i po stronie Klienta (tp, Orange). Jako jeden z właścicieli kierował grupą kapitałową andmore, w której skład wchodziły agencje wyspecjalizowane w różnych obszarach komunikacji marketingowej. Twórca i właściciel agencji Brainshake specjalizującej się w komunikacji non-standard. Członek jury konkursów reklamowych. Pracował dla takich marek jak TP, Orange, Microsoft, Dulux, Nestle, Coty, Adidas, MasterCard, Reckitt Benckiser, Bank BGŻ oraz licznych podmiotów zajmujących się promocją regionów.
DESEO nie jest jego pierwszą przygodą gastronomiczną. Od 2012 roku razem z Wspólnikami prowadzi sieć tea labów, Bubblejoy. Bubblejoy specjalizuje się w tajwańskiej herbacie bubble tea, a w Polsce swoją ofertę kieruje głównie do młodzieży i studentów.
Od 2013 roku Łukasz wspólnie z narzeczoną, Natalią Sitarską, prowadzi jeden z najpopularniejszych blogów podróżniczo-kulinarnych, Tasteaway.pl. Systematycznie współpracują z dużymi markami oraz z podmiotami reprezentującymi zagraniczne regiony. Zapalony podróżnik, fan dobrego jedzenia i ekstremalnych przeżyć kulinarnych, tata Maksa i Jagody.
Bierze udział w sesjach:
-
Towary „pożądania” podczas koronakryzysu (słodycze, przekąski, alkohole)
- Wyzwania producentów słodyczy, przekąsek, alkoholi
- Wejście do internetu – największe marzenie producentów alkoholi
- Zdrowie i słodycze – czy na pewno wrogowie?
- Odrobina luksusu – produkty premium zdały egzamin podczas lockdownu
- Crafty – nowe pojęcie rzemieślniczości Celebryci potwierdzają „moc“ marki