Maciej Otrębski
Strategic Partnerships Manager, RoślinnieJemy
Strategic Partnerships Manager w kampanii RoślinnieJemy, gdzie zajmuje się współpracą z przedsiębiorcami oraz doradztwem strategicznym w zakresie umiejętnego wykorzystania rosnącej popularności produktów roślinnych w branży spożywczej. Odpowiada za koncepcję i program konferencji Plant-Powered Perspectives. Organizator TEDxKraków, współpracuje także z agencją strategiczną Change Pilots. Wcześniej zaangażowany w Eataway, największą platformę meal-sharingową w centralnej części Europy. Absolwent ekonomii na UEK.
Bierze udział w sesjach:
-
Eko, prospołecznie, proklimatycznie – sieci i producenci razem na tropie trendów
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIEko, prospołecznie, proklimatycznie – sieci i producenci razem na tropie trendów
- Co jest trendy, a co passe – komu wierzyć?
- Zamienniki i alternatywy, czyli trendy przyszłości na półce
- Półka wie lepiej, czyli co sklep wie, a producent wiedzieć powinien
- Uwodzenie konsumenta ideą „no waste": od oferty do wyposażenia
- Myślenie życzeniowe czy racjonalne – ile zajmie droga do „no plastic“
- Nowe szaty plastiku: odnowa czy regres?
- Zdrowo i odpowiedzialnie – zmiana przyzwyczajeń a troska o środowisko