Malka Kafka
założycielka
TelAviv Urban Food
Specjalistka w zakresie zarządzania strategicznego, marketingu i budowania marki. Ekspertka z zakresu systemów franczyzowych, startuperka, restauratorka i promotorka zdrowego życia.
Przez wiele lat pracowała w projektach doradczych i szkoleniowych jako trenerka i menedżerka. Ważnym etapem ze względu na doświadczenie z zakresu budowania marki była praca w firmie reklamowej. Tworzyła dla zleceniodawców działy marketingu i rozwoju, tworzyła i zarządzała spółkami dla klientów zagranicznych, obecnie zarządza czterema własnymi spółkami.
Największym jej sukcesem zawodowym jest stworzenie rozpoznawalnej w całej Polsce sieci wegańskich restauracji Tel Aviv by Malka, która istnieje na rynku od 2010r i w skład której wchodzi 11 restauracji (w tym otwarcie 3 planowane jesienią 2020). Obecnie jest zaangażowana w kreowanie nowych konceptów gastronomicznych i tworzenie startupu związanego z produkcją żywności.
Dba o podejmowanie działań na rzecz równego dostępu ludzi do zasobów, jakimi są praca, zdrowie, żywność. Zwraca dużą uwagę na aspekt odpowiedzialności biznesu –skąd pochodzą produkty, jak produkować jedzenie zgodnie z zasadami zrównoważonej gospodarki. Te wartości promuje również we własnym modelu franczyzowym.
Była gospodynią programu kulinarnego w Kuchnia + (Canal+). Jest autorką książki „God Food”. Felietonistka, wielokrotnie zapraszana jako ekspertka do programów TV.
Bierze udział w sesjach:
-
Innowacje w czasach koronawirusa. Co z nadziejami start-upów?
- Projektowanie żywności – w zgodzie z trendami, naturą i konsumentem
- Wąskie grono wiernych fanów – przepis na sukces?
- TikTok, Instagram, gaming i e-sport – liczy się precyzyjny komunikat
- Wartości ważniejsze od trendów: waste food, eko, vegan
- Co jeszcze może zaskoczyć konsumentów? Czy już wszystko zostało „spróbowane“?