Marcin Bojarski
dyrektor ds. e-commerce
Carrefour Polska
Doświadczony manager e-Commerce, działający w dziedzinie strategii sprzedaży, operacji, budowy oraz rozwoju biznesu.
Specjalizuje się w e-Commerce od 2006 r., pracując w dużych międzynarodowych strukturach przy uruchamianiu kanałów sprzedaży e-Commerce, wspieraniu rozwoju sprzedaży marek w kanałach online, tworzeniu aplikacji sprzedażowych i oraz budowaniu zespołów e-Commerce.
Od lipca 2019 r. kieruje zespołem e-Commerce w Carrefour Polska, który w ostatnim czasie z sukcesem uruchomił nową platformę sprzedażową, rozwinął nowe modele sprzedaży Click&Collect oraz współpracę z partnerami takimi jak Allegro, Glovo czy Everli.
Bierze udział w sesjach:
-
E-commerce oraz click&collect: must have sieci handlowej
- Digital jako strategiczny kierunek rozwoju
- E-commerce wygranym koronakryzysu
- Nowe narzędzia – technologie, logistyka, infrastruktura, płatności
- E-grocery: sprint od gadżetu do konieczności
- E-opcja nie tylko dla sklepu – także dla producenta
- Nowe kompetencje cyfrowe pilnie poszukiwane