Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S Ś T W Z Ż
Paweł Nowak

Paweł Nowak

dyrektor zarządzający

Goodvalley Polska

Paweł pracuje w branży mięsnej od 1996 roku, a w zespole Goodvalley od 2005 roku. Zdobył doświadczenie zarówno jako specjalista w dziedzinie technologii mięsa, oraz jako lider dużego zespołu. Jego doświadczenie i praktyczną wiedzę uzupełnia wykształcenie. Paweł jest absolwentem Wydziału Technologii Żywności Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Posiada również tytuł MBA Executive Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Georgia State University w Atlancie. Jako Dyrektor Zarządzający Goodvalley Polska odpowiada za działalność operacyjną firmy, zrównoważony rozwój oraz spójny wizerunek firmy w rolnictwie. Dzięki swojemu wykształceniu i doświadczeniu wspiera obszary produkcyjne, a dzięki swoim zainteresowaniom i nabytym kompetencjom przyczynia się do rozwoju komercyjnego firmy. Paweł jest pasjonatem kulinarnego i żywieniowego wykorzystania mięsa (w 2002 roku otrzymał prestiżowy tytuł Technologa Roku), psychologii zarządzania zespołem oraz pracy z ludźmi, interesuje się również marketingiem i zjawiskami stojącymi za procesami decyzyjnymi konsumentów.

Bierze udział w sesjach:

  • Sesja inauguracyjna. Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Sesja inauguracyjna. Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej

    Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej (debata główna)

    • Nowa rzeczywistość branży spożywczej – jak szybko dopasować się do zachodzących zmian?
    • Czy kryzysy wzmacniają? Jak COVID-19 umocnił sektor produkcji żywności? Co zdemaskowała pandemia?
    • Czego realnie potrzebują i będą potrzebować producenci żywności i jej konsumenci?
    • Trendy i formaty, które zdały egzamin w trakcie lockdownu. Skuteczne zarządzanie ofertą
    • Szybki szturm na online – sprzedaż, komunikacja, marketing
    • To nie jest koniec świata, to tylko kryzys! Czeka nas ewolucja zachowań konsumenckich, a nie rewolucja?
    • Nie ma odwrotu od innowacji i nowych trendów. Które są najbardziej wyraźne?
POWRÓT
FRSiH

Szanowny Użytkowniku!

Oglądasz archiwalną wersję strony Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Co możesz zrobić:

Przejdź do strony bieżącej edycji lub Kontynuuj przeglądanie