Artur Gajewski
Marketing and R&D Director - Shareholder
Purella Superfoods
Artur Gajewski - Dyrektor Marketingu i R&D oraz udziałowiec w spółce Purella Superfoods, gdzie od 2015 odpowiada za działania marketingowe.W Purella zajmuje się strategicznym rozwojem biznesu, tworzeniem nowych produktów oraz koordynacją komunikacji marketingowej. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie marketingowe w branży medycznej i spożywczej. Przygodę z reklamą rozpoczynał w sieciowych agencjach Publicis oraz TBWA. W swoich działaniach kieruje się zasadą creative disruption szukając kreatywnych i efektywnych rozwiązań w budowaniu i prowadzeniu marek. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego wydział socjologii oraz Sterling Business College w Perth. Pasjonat sportu, starych samochodów i wina.
Participates in the sessions:
-
Innovation = development. Products tailored to the post-COVID era
- The R&D department – the new heart of every food plant
- Local, straight from the farm, and under a name – no more anonymous products
- Customised for you – personalisation of food products
- From restaurant menus to shop shelves. Diet catering and restaurants have created new consumption models
- Creating new products on an already saturated market. The Polish start-up scene in the food industry
- The selling power of social media. How to co-operate with influencers?