Maciej Kroenke
Director, Strategy Team
PwC
Dyrektor PwC w dziale doradztwa biznesowego i lider praktyki Revenue Management w CEE. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu stroną przychodową i rozwoju strategii nakierowanych na konsumenta, zarówno w sektorze B2C jak i B2B. Jako Head of Pricing w międzynarodowej grupie usług B2B był odpowiedzialny za rozwój i realizację polityki cenowej na 5 rynkach Europy Środkowej i Zachodniej. Doradzał czołowym polskim jak i zagranicznym firmom. Występuje na wielu konferencjach, jest także autorem licznych publikacji w zakresie pricingu.
Participates in the sessions:
-
The power of e-Commerce
- Leaders of the online revolution
- Directions of change and trends in e-commerce
- Consumer 5.0 – purchasing habits online
- Price versus convenience: What will Poles choose?
- Shopping for myself or for the planet – zero waste challenges
- The green transition in logistics and packaging
- Delivery is king, or how to exceed consumer expectations
- Delivery in an hour – from the shop shelf to the customer’s door, or dark stores make their debut