Katarzyna Młynarczyk
Digital Marketing Lead, COO, Socjomania, Co-Founder, Rebread
Katarzyna Młynarczyk - współzałożycielka kilku organizacji, strateg tworzący marki, produkty i usługi, trener i wykładowca w zakresie tematyki biznesu i marketingu z tytułem MBA w zakresie projektowania usług (service innovation and design, Laurea University of Applied Sciences w Helsinkach). Wiceprezes Socjomanii - firmy zajmującej się strategią organizacji i digitalizacją od 2012 roku. W swoim portfolio posiada wprowadzanie na rynek produktów z branży FMCG. Główna inicjatorka i prezes konceptu gastronomicznego Handelek (restauracje oraz piekarnia rzemieślnicza). Od 2021 współtwórczyni marki Rebread, działającej w obszarze gospodarki cyrkularnej, której celem jest zachowanie pieczywa w obiegu przez tworzenie nowych produktów/usług (Okowita z czerstwego chleba uzyskała podwójne złoto w konkursie Warsaw Spirits Competition 2021, tworzone są obecnie pierwsze prototypy kosmetyków oraz opakowań z czerstwego chleba). Wykładowca na kierunkach m.in. Trendwatching and Future Studies, Service Design.
Bierze udział w sesjach:
-
Innowacje = rozwój. Produkt skrojony na miarę postcovidowych czasów
- Dział R&D – nowe serce zakładu spożywczego
- Lokalnie, prosto z farmy, pod nazwiskiem – koniec z anonimowymi produktami
- Specjalnie dla Ciebie – personalizacja produktów spożywczych
- Kreowanie nowych produktów na nasyconym rynku. Polska scena start-upowa w branży spożywczej
- Sprzedażowa moc z social mediów. Jak współpracować z influencerami?
- Postcovidowy konsument na zakupach - jak go zainteresować