Krzysztof Klincewicz
kierownik projektu, Consumer Engagement Labs, Wydział Zarządzania
Uniwersytet Warszawski
Profesor Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Kierownik projektu EIT Food RIS Consumer Engagement Labs, w ramach którego konsumenci wspólnie z firmami spożywczymi projektują nowe produkty spożywcze. Posiada doświadczenia zawodowe w branży zaawansowanych technologii w Polsce, Finlandii i Wielkiej Brytanii, pracował też w japońskim Tokyo Institute of Technology. Był koordynatorem ekspertów Akceleratora Zielonych Technologii GreenEvo, członkiem Komitetu Wykonawczego ds. Technologii ONZ i Komitetu ds. Strat i Zniszczeń Wywołanych przez Zmiany Klimatu UNFCCC, konsultantem Obserwatorium Badań i Innowacji Komisji Europejskiej oraz Światowej Organizacji Własności Intelektualnej, jak również zarządzał regionalnym oddziałem inkubatora technologii rolno-spożywczych EIT Food Seedbed. Autor licznych publikacji naukowych, specjalizujący się w zagadnieniach zarządzania innowacjami i technologiami.
Bierze udział w sesjach:
-
Innowacje = rozwój. Produkt skrojony na miarę postcovidowych czasów
- Dział R&D – nowe serce zakładu spożywczego
- Lokalnie, prosto z farmy, pod nazwiskiem – koniec z anonimowymi produktami
- Specjalnie dla Ciebie – personalizacja produktów spożywczych
- Kreowanie nowych produktów na nasyconym rynku. Polska scena start-upowa w branży spożywczej
- Sprzedażowa moc z social mediów. Jak współpracować z influencerami?
- Postcovidowy konsument na zakupach - jak go zainteresować