Marcin Trepka
partner
Baker McKenzie
Jest partnerem w praktyce Ochrony Konkurencji i Konsumentów Baker McKenzie. Specjalizuje się w polskim i unijnym prawie konkurencji oraz prawie konsumenckim. Regularnie reprezentuje klientów przed organami ochrony konkurencji, sądami polskimi i unijnymi oraz Sądem Najwyższym. Marcin reprezentował klientów w najtrudniejszych i najbardziej znanych sprawach antymonopolowych, w tym kartelach, postępowaniach odszkodowawczych z tytułu naruszenia prawa konkurencji, czy nadużywania pozycji dominującej. Marcin pełni funkcje współkierującego międzynarodową grupą ds. karteli i leniency w Komisji Konkurencji ICC w Paryżu, Wice-Przewodniczącego Komisji Konkurencji w Polsce oraz delegata Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji (Non-Governmental Advisor) do Międzynarodowej Sieci Konkurencji (ICN). Marcin jest regularnie rekomendowany jako wiodący specjalista prawa konkurencji przez międzynarodowe rankingi prawnicze Legal 500, Chambers Europe i Who's Who Legal: Competition - Future Leaders.
Bierze udział w sesjach:
-
Power of e-Commerce
- Liderzy online’owej rewolucji
- Kierunki zmian i trendy w e-commerce
- Konsument 5.0 – nawyki zakupowe online
- Cena kontra wygoda – na co postawią Polacy?
- Zakupy dla siebie czy dla planety – wyzwania zero waste
- Zielona transformacja w logistyce i opakowaniach
- Dostawa jest królem, czyli jak wyprzedzić oczekiwania konsumentów
- Dostawa w godzinę – ze sklepowej półki pod drzwi klienta, czyli dark stores debiutują