Mateusz Cacek
wiceprezes zarządu
Sfinks Polska SA
Ze spółką jest związany od 2013. W tym okresie przez wiele lat zajmował się rozwojem sieci, w tym franczyzy piastując stanowiska kierownicze. Od 2020 pełni w spółce funkcję dyrektora marketingu. W latach 2008-2012 był wiceprezesem klubu piłkarskiego RTS Widzew Łódź, zaś w latach 2007-2008 zasiadał w radzie nadzorczej spółki Sportlive24, działającej w branży wydawniczo-mediowej. Ukończył stosunki międzynarodowe w Collegium Civitas w Warszawie.
Bierze udział w sesjach:
-
Handel nowej ery, czyli RetailTech
- Technologiczny blitzkrieg (automatyzacja, cyfryzacja, robotyzacja obsługi klienta)
- Customer experience w cyfrowym świecie
- Boom na food delivery i dark kitchen (15’)
- Sklep przyszłości – bezpieczny, dobrze zatowarowany, bezkontaktowy
- Migracja do e-handlu B2B i B2C
- Bezgotówkowo i cyfrowo – wpływ digitalizacji na płatności i rozliczenia