Andrej Modic
founder, CEO, LokalnyRolnik.pl
Przedsiębiorca z 25-letnim doświadczeniem na rynkach Europy Środkowo Wschodniej (Polska, Słowenia, Chorwacja, Serbia).
Ukończył studia ekonomiczne na uniwersytecie w Ljubljanie, studia saksofonu jazzowego na Konzerwatorium Klagenfurt oraz podyplomowe studium zarządzania na Canadian International Management Institute w Warszawie w partnerstwie z Harvard Business School.
Jeszcze w trakcie studiów założył jedną z pierwszych agencji interaktywnych w Słowenii Plenum, zajmującą się budowaniem portali i serwisów internetowych oraz reklama w Internecie. Do 2002 pełnił rolę dyrektora zarządzającego odpowiedzialnego za rozwój produktów oraz nowy biznes.
Na rynku polskim obecny od 2002 roku. Współzałożyciel i prezes TouchPoints Marketing Sp. z o.o., wiodącej firmy na rynku reklamy wewnętrznej (indoor), pracujących dla takich klientów jak Nivea, Unilever, Procter & Gamble, Coca Cola, Orange, Toyota itd. Pełnił również rolę dyrektora marketingu i sprzedaży odpowiedzialnego przede wszystkim za budowanie i utrzymanie relacji z klientami z rynku agencyjnego.
Jako Partner współtworzył dom mediowy Simple Media, zajmujący się planowaniem i kupowaniem reklam w mediach masowych oraz w Internecie.
Obecnie współtworzy platformę zakupową LokalnyRolnik.pl – pierwszy internetowy targ rolny w Polsce, ponieważ jest pasjonatem zdrowego trybu życia i wierzy, że każdy powinien mieć łatwy dostęp do dobrej żywności w uczciwych cenach.
LokalnyRolnik.pl już teraz zrzesza ponad 120 rolników i rzemieślników wytwarzających żywność w sposób ekologiczny lub tradycyjny bez użycia szkodliwej chemii. Docelowo dąży do zbudowania europejskiego ekosystemu wspierającego sprzedaż bezpośrednią dla rolników oferujących produkty zrównoważone i ekologiczne.
W LokalnyRolnik.pl pełni funkcję dyrektora zarządzającego, odpowiedzialnego za wdrożenie platformy internetowej i mobilnej oraz marketing.
Prywatnie muzyk jazzowy, zapalony żeglarz, student Kung Fu (stowarzyszenie Wing Tsun) oraz szef domowej kuchni.
Bierze udział w sesjach:
-
Rynek żywności roślinnej – perspektywiczna nisza rozpycha się w mainstreamie
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIRynek żywności roślinnej – perspektywiczna nisza rozpycha się w mainstreamie
- Rynek żywności roślinnej – potencjał, potrzeby, kierunek rozwoju
- Sieci handlowe a trend roślinny
- Neutralność klimatyczna a transformacja przemysłu spożywczego
- Konsumenci na diecie: wegetarianie, weganie, fleksitarianie
- Roślinna półka w sieciach handlowych
-
Foodtech i Retailtech – innowacje i strat-upy zmieniają obraz rynku
- Akwaponika i farmy miejskie – czyli ultralokalna żywność także z miast
- Aplikacje, dane, chmura łączą klienta i sklep
- Sklepy autonomiczne, vending, nanoplacówki
- Kasy samoobsługowe, wirtualne przymierzalnie i asystenci
- Przegląd foodowej i retailowej sceny start-upowej