Bierze udział w sesjach:
-
Konsumenckie motto: tanio, online, blisko
- Demokratyzacja konsumpcji, czyli taniej w czasach wysokich cen
- Gdzie i jak chce kupować klient, czyli format idealny
- E-commerce – technologia buduje wygodne nawyki
- Jak daleko można spersonalizować ofertę i zlojalizować klienta?
- Co sprzedaje: cena, promocja czy opakowanie?
- Rola influencerów w budowaniu wizerunku marki
- Wyzwania szefów firm FMCG w czasach ekonomicznej i emocjonalnej huśtawki
-
HoReCa TrendsTalks
Wyzwania rynku HoReCa. Poradnik restauratora
- Kondycja gastronomii po pandemii
- Dostawcy w gastronomii – jak stworzyć współpracę „szytą na miarę”
- Gastronomia to „penny business“
HoReCa przyszłości
- Nowe technologie w restauracji przyszłości – aplikacje i roboty zamiast kelnerów
- Food waste w Horeca. Nowe technologie w obliczaniu Food management
- Nowoczesne technologie, digitalizacja i metaverse w HoReCa